new

ביטול עסקה? אין בעיה

יותר מהכל, חשוב לנו בגיבור שתהיו שלמים עם המוצרים שרכשתם אצלנו, אז לבטל אצלנו עסקה זה דבר לא מסובך ואנחנו מקווים שבפעם הבאה תהיו מרוצים ותיהנו מההזמנה שלכם.

 

כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב:

בהודעת הביטול צריך לציין שם ומספר תעודת זהות. כדי שנוכל לעזור לך מהר ובקלות, צריך גם לצרף את החשבונית, ודרכה נזהה את העסקה והסכום.

רצוי לציין את כתובת המייל לצורך הביטול, ככה נוכל לעקוב בקלות אחר הטיפול בביטול ולקבל מאיתנו הודעה חוזרת על הפנייה.

 

ניתן לבטל עסקה באחת מהדרכים הבאות:

  • טלפונית - באמצעות שירות הלקוחות של הגיבור בטל' 04-6567472 שרות לקוחות בשלוחה  3 או בהודעה בעל פה בחנות המפעל.
  • בדואר רשום - לכבוד מבשלת הגיבור בע"מ,  רחוב הנפח 12, ת.ד 1079 , כרמיאל . מיקוד 2165318
  • במייל - info@giborbeer.co.il 
  • או באמצעות הטופס מטה:

ביטול עסקה שבוצעה באתר של הגיבור:

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

והנה תקציר לא מחייב של החוק:  

אפשר לבטל כל עסקה שבה קנית מוצר מאתר האינטרנט של הגיבור, חוץ ממקרה שבו קנית מוצרים שיוצרו במיוחד עבורך (למשל, פריטים שהודפסה עליהם תמונה), אלא אם כן הביטול הוא בעקבות פגם במוצר או בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שמסרנו לגביו באתר.

זמני הביטול:

אפשר לבטל את העסקה תוך 21 ימי עסקים מהקניה, תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).

במקרה של ביטול בגלל פגם במוצר, בגלל אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו בנוגע למוצר, בגלל שהמוצר לא סופק לך בזמן או בגלל הפרה אחרת של תנאי החוזה ("אי התאמה"), אנחנו נחזיר בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת על המוצר, נבטל את החיוב, נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא נגבה ממך דמי ביטול כלשהם.

במקרה של ביטול מסיבות שהן לא פגם במוצר או אי התאמה, נחזיר בתוך 14 יום מיום קבלת ההודעה על הביטול את החלק ממחיר העסקה ששילמת, נבטל את החיוב בשל העסקה, נמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ונגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר נושא הו העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.

האפשרות לבטל את העסקה לא מבטלת את האפשרות שלנו לדרוש את החזרת המוצר והחזר על מוצרים שנפגמו או שנעשה בהם או באריזה שלהם שימוש. 

כדי להימנע מנזק למוצר, אנחנו ממליצים להחזיר את המוצר באריזה המקורית שלו, כשהוא שלם וללא שום קלקול או נזק ובלי שנפתח או נעשה בו שימוש כלשהו.

אם המוצר יוצר במיוחד בשבילך (למשל, שהודבקה עליו תווית מיוחדת), אין אפשרות לבטל את העסקה מסיבות שהן לא פגם או אי התאמה בין המידע שבאתר לפריט.

אנשים עם מוגבלות, אזרחים ותיקים ועולים חדש (לפי ההגדרה בחוק), שביצעו עסקה באתר שכללה שיחה טלפונית עם נציג של הגיבור, יכולים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך שמכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המועד המאוחר ביניהם).